سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه مایه عبرت گرفتن است و از لغزش ایمن می سازد و پشت گرمی می آورد . [امام علی علیه السلام]

اشک های پر از عشق ارکیده

 
 
چند تا جمله که شاید خوشتون بیاد(سه شنبه 86 اسفند 28 ساعت 12:4 عصر )

چند روزیه خیلی خسته میشم خستگی یه طرف دلتنگی هام یه طرف دیگه وقتی خونه میمونم همه ی دردام میان سراغم مثله روانی ها یعنی روانی که هستم خلاصه دارم بدترین روازای زندگیمو تجربه می کنم از این روزا متنفرم ولی چاره ای جز حمل ندارم الانم دارم به غرغرای مامان گوش میکنم بدجور عصبانی شده حتی به کامپیوتر هم گیر میده

ولی دیونگیم ربطی به این چیزا نداره به دلم مربوطه که همش از دست یه نفر غصه میخوره ولی نمیتونم به اون یه نفر بگم چون اونم مثله منه اگه چیزی بهش بگم ناراحت میشه و فکر میکنه وجودش منو اذیت میکنه و تغییری تو کاراش نمیده

خلاصه دیگه خدا اخر عاقبتمو خیر کنه

بس که دیوار دلم کوتاه است

هر که از کوچه تنهایی من میگذرد

به هوای هوسی هم که شده سرکی میکشد و میگذرد!!!!!!!!

امرز هم که چهارشنبه سوریه همه دارن برا خودشون حال میکنن اون وقت اینم وضعه منه

ایشالا به همه خوش بگذره و همه ساله خوبیرو پشت سر گذاشته باشن یادمه چهارشنبه سال پیش رضا رفته بود تهران منم خونه فریده (دوستم) بودم که ............و با مهسا دختر همسایمون بد جوری دعوام شد تا ان موقع ما خیلی صمیمی بودیم ولی اون روز و اون دعوا حساب دوستیمون رو رسید هنوزم ازش دلگیرم نه بخاطره اون دعوا به خاطره کاری که با .......کرد ولی از ته دلم براش آرزوی خوشبختی میکنم هنوزم دوست خوبی برا هم هستیم

یه پیامک جالب:

انواع مرد:

اروپایی :یه زن داره یه دوست دختر زنشو بیشتر دوست داره

امریکایی :یه زن داره یه دوست دختر دوست دخترشو بیشتر دوست داره

ایرانی:یه زن داره 100 تا دوست دختر مامانشو بیشتر دوست داره

این جمله ها رو خیلی دوست دارم

گاهی اوقات برای دیدن خدا از پله های نردبون بالا میریم غافل از اینکه خدا اون پایین نردبون رو گرفته که ما زمین نیفتیم

آنچه که هستی هدیه خداوند به توست آنچه که میشوی هدیه تو به خداوند پس بی نظیرباش

زیباترین عکس ها در اتاق های تاریک ظاهر می شود پس هر وقت تو قسمت تاریک زندگی واقع شدی بدون که خدا قصد داره یه تصویره زیبا از تو بسازه

اگر دنیا برایت معنا و مفهومی نداشت صبر کن شاید تو دنیای کسی باشی

این شعرو فکر کنم همه شنیده باشن ولی مینویسم چون حرفای دلمه به کسی که دوستش دارم و میدونم که اونم حداقل یه زمونی دوستم داشت امید وارم هیچ وقت مجبور نشم اینو براش بخونم

خیلی سخته که نباشه هیچ جایی برای آشتی

بی وفا شه کسی که جونتو واسش گذاشتی

خیلی سخته کسی که اومد و کردت دیونه

هوسش وقتی تموم شد بگه پیشت نمیمونه

خیلی سخته کسی که گفت واسه چشمات میمیره

بره و دیگه سراغی از تو و نگات نگیره

خیلی سخته ببینی کسی عاشقیش دروغه

چقدر از گریه اون شب چشم تو سرش شلوغه

خیلی سخته بودن تو واسه اون بشه یه عادت

دیگه بوسیدن دستات واسه اون نشه عبادت







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 4356  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «