سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فرشتگان برای جویای دانش آمرزش می طلبند و هرکس در آسمان و زمیناست، برای وی دعا می کند . [امام علی علیه السلام]

اشک های پر از عشق ارکیده

 
 
درد دل(شنبه 86 اسفند 25 ساعت 7:21 عصر )

امروز شهادت امام حسن عسگریه نمیدونم کی تو این شهادت ها به امام زمان تسلیت میگه کی اشکاشو پاک میکنه کی به درد دلهاش گوش میده؟ نگین اون نیازی به اینا نداره امام زمان ما یه دل داره به بزرگیه تموم دنیا و به نازکیه...........نمیدونم به نازکیه چی بگم ولی دلم گرفته که امام ما تنهاست پیش ماست ولی کسی با اون نیست خدایا خودت مواظب دل تنگی هاش باش

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی           دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند               در یاب ضعیفان را در وقت توانایی

یا رب به که شاید گفت این نکته که در عالم         رخساره به کس ننمود آن شاهد هر جایی

هفتم فروردین قراره از دانشگاه بریم جنوب. از همین حالا دلم برا دیدن شلمچه و طلاعیه پر میزنه میدونستین شلمچه هم مشهد داره؟

یه جایی هست که عراقیا شهیدای مارو اونجا دفن کردن و شبای جنگ از اونجا یعنی از زیره خاک صدایه یا حسین بلند میشده خیلی ها اونجا حاجتشونو گرفتن منم میخوام برم حاجتمو بگیرم شمام بیاین

امروز رفتم با دوستام خداحافظی کردم اخه تا 13هم نمی بینمشون دلم خیلی برای رضا تنگ شده دل اونو نمیدونم ولی دل اون خیلی نازکتره اخه من از بس درد کشیدم واکسینه شدم

ولی با این وجود بازم بعضی اوقات بد جوری دلم میشکنه طوری که ارزو میکنم بمیرم الانم ارزومه بمیرم ولی وقتی فکرشو میکنم میبینم هیچی ندارم با خودم به اون دنبا ببرم جز یا عالمه گناه پس هنوز باید باشم )):

میخوام رضارو کامل معرفی کنم زضا کسیه که به من امید داد که میتونم خوشبخت بشم یه سال و شش ماهه که به هم آشنا شدیم ولی عرض یه ماه برام شد تمومه دلخوشیم تمومه زندگیم ولی این دلخوشی هارو ازمون گرفتن من و رضا هر دو عاشق همیم ولی همه دارن علیه عشقمون دست و پا میزنن من و رضا با هم خوشبختیم ولی همه میگن اگه با هم باشین خوشبخت نمیشین و هزار تا ولیه دیگه و اخرین ولی اینکه من دیگه از خوشبختیه خودم گذشتمو آرزوم خوشبختیه رضاست اونم آرزوش اینه که من خوشبخت بشم ولی نمیدونم بدون اون میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونم که نمیشه ارزو میکنم شما هم عاشق بشین ولی عاشق کسی که بهش برسین

ای عشق مدد کن که به سامان برسیم                  چون مزرعه تشنه به باران برسیم

یا من برسم به یار یا یار به من                یا هر دو بمیریم و به ژایان برسیم







بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 4354  بازدید


» لینک دوستان من «
» اشتراک در خبرنامه «